
Klachtenregeling
Klachtenregeling
We vinden het belangrijk dat je je prettig en serieus genomen voelt in het contact met je verloskundige. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent, of dat je vragen of twijfels hebt. Laat het ons weten – we nemen graag de tijd om naar je te luisteren en samen naar een goede oplossing te zoeken.
Komen we er samen niet uit? Of wil je graag ondersteuning bij het indienen van een klacht? Dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris van het Centraal Bureau Klachtenmanagement Zorg (CBKZ). Deze functionaris is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt je graag verder met advies, ondersteuning of bemiddeling. Alles wat je bespreekt, wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld.
De klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.30 uur via 088-0245123. Je kunt ook contact opnemen per e-mail via CBKZ.